Blog

Romania mea draga

Oringi ofera. Dar si primeste.

Oringi e o firma de cacat, cu cretinismele alea de abonamente Inorog 13, Lipitoare 57, Euglena Verde 3virgula4 sau Paduche radicaldin2.

Daca vrei sa-ti schimbi abonamentul, musai trebuie sa-ti iei unul de valoare mai mare. Chiar si asa, nu oricare mai mare, ci numai ce vor ei. Mai mic sau egal nu poti, decit daca intri nou in retea. Pentru mintea lor cretina mustind a marketing portocaliu (ah, ce bine si-au ales culoarea), e mai important vreun nene nou venit decit unu’ care le pompeaza milioane de multi ani, astfel ca ofertele pentru newcomers sint mai generoase decit pentru prostii vechi platitori.
Evident ca lucrul asta il afli cind suni sa te informezi la domnisoara aia cu nume lung “Bunaziuabineativenitlaoringinumelemeuestecucevapotajuta”, altfel nefiind specificat pe nicaieri.

Urmatoarea campanie de succes ar putea fi una si mai trendy, eco, sanatoasa, pe baza de plante: PizdaTigancii 16, BasinaPorcului 888, Laptuca 0 sau FloareaSoarelui 100000. Nici nu vreau sa ma gindesc la cit de reusite ar fi reclamele cu milioane de plantute de-astea diafane plutind printre cetatenii dornici sa se conecteze si ei la oranjada.

Sau, si mai sanatoasa, o campanie lacto, caz in care, draga oringi, ai de la mine o cisterna plina ochi cu care sa-ti infrumusetezi tenul. Sau mai bine ia-o de-acum.

February 18, 2010

Comments are closed.

  prev   |    next